Anywhere Dashboard

Contact Center en CRM Integratie

Slimmer dialoogbeheer dankzij Anywhere 365

Contacteer ons

Anywhere 365

Inzicht in je klanten communicatie helpt uw agenten om uw service en de klantervaring te optimaliseren.

Webchat, social media-kanalen en mobiele communicatie nemen in snel tempo de rol van traditionele telefonie over binnen de klantenservice.
Om organisaties in staat te stellen hun klanten via alle communicatiekanalen optimaal van dienst te zijn, installeren en beheren wij  Anywhere365.
Dit platform biedt organisaties van iedere omvang intelligente communicatie- en dialogue management tools, on-premise of vanuit de cloud.
Hiermee beschikken wij over geavanceerde, flexibele en volwaardige contact center-voorzieningen tegen veel lagere kosten dan reguliere, statische contact center-oplossingen.
Met Anywhere365 zijn organisaties 24/7 bereikbaar voor hun klanten, via ieder kanaal.
Workstreampeople’s nieuwe generatie communicatiediensten vervangt wereldwijd in hoog tempo traditionele contact centers, recepties en telefooncentrales.
Met de tijdlijn visualiseren wij met wie de correspondent gesproken heeft, vanaf het aannemen van het gesprek tot het doorschakelen en het beëindigen van het gesprek.
De agent kan beter reageren op de vraag van de klant omdat hij/zij alles bij de hand heeft.
De agent kan zijn eigen processen beter optimaliseren, omdat deze informatie gemakkelijk beschikbaar is via de laatste agentroutering, enz., waardoor lange menu-opties worden geëlimineerd.
Door dit proces te stroomlijnen worden klanten veel sneller bediend, wat resulteert in een hogere klanttevredenheid!

Het Anywhere 365 platform heeft een zeer uitgebreide functionaliteiten en integreert ook met je CRM-applicatie.